Artykuły
31.10.2023
Dziś, praktycznie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności aktywności w mediach społecznościowych, a szerzej mówiąc – w całym internecie. Jak osiągać sukcesy w tej dziedzinie, opisujemy w wielu naszych wpisach.
W tym artykule pragnę natomiast przybliżyć kluczowy aspekt, bez którego nasze działania nie przyniosą zamierzonych efektów biznesowych.
16.10.2023
Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług.
W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę.
Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?
16.10.2023
Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług.
W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę.
Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?
06.10.2023
Dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw, media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem ich strategii marketingowej.
Jednak samo posiadanie konta na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn nie gwarantuje sukcesu. Co wtedy, gdy jako firma jesteśmy w takim etapie rozwoju, gdy nie mamy całego działu marketingowego?
21.10.2022
Żyjemy w świecie kontrowersji i chociaż dzisiaj szokuje nas już coraz mniej, to shockvertising wciąż ma się dobrze.
Shockvertising to reklama, która szokuje i budzi silne emocje. Te z kolei skłaniają odbiorcę do poznania różnych treści, usług lub produktów, poprzez rozbudzenie zainteresowania.
8.06.2022
W internecie istnieje wiele wskazówek, jak dobrze prowadzić swój fanpage w mediach społecznościowych.
Podstawą są dobrze dobrane zdjęcia, angażujące i ciekawe posty oraz język dostosowany do grupy odbiorców. Nie brakuje też smaczków psychologicznych połączonych z marketingiem sprzedaży. swój wizerunek w sieci.