fbpx

Artykuły

20.11.2023

W świecie, gdzie media społecznościowe stały się kluczem do komunikacji z klientem, autentyczność staje się nie tylko walorem, ale wręcz koniecznością.

Tak!

Koniecznością, by nie zatracić się w sztuczności nierzeczywistego świata online

 

31.10.2023

Dziś, praktycznie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności aktywności w mediach społecznościowych, a szerzej mówiąc – w całym internecie. Jak osiągać sukcesy w tej dziedzinie, opisujemy w wielu naszych wpisach.

W tym artykule pragnę natomiast przybliżyć kluczowy aspekt, bez którego nasze działania nie przyniosą zamierzonych efektów biznesowych.

 

16.10.2023

Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług. 

W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę. 

Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?

16.10.2023

Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług. 

W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę. 

Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?

06.10.2023

Dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw, media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem ich strategii marketingowej.

Jednak samo posiadanie konta na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn nie gwarantuje sukcesu. Co wtedy, gdy jako firma jesteśmy w takim etapie rozwoju, gdy nie mamy całego działu marketingowego? 

15.09.2023

Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia. Każdego dnia udostępniamy, komentujemy, lajkujemy i tworzymy treści, które wpływają na naszą codzienność oraz życie innych ludzi. 

Dostaliśmy internet i media społecznościowe jednak nie dostaliśmy instrukcji obsługi ani tego ani tego.

 

21.10.2022

Żyjemy w świecie kontrowersji i chociaż dzisiaj szokuje nas już coraz mniej, to shockvertising wciąż ma się dobrze.

Shockvertising to reklama, która szokuje i budzi silne emocje. Te z kolei skłaniają odbiorcę do poznania różnych treści, usług lub produktów, poprzez rozbudzenie zainteresowania.

8.06.2022

W internecie istnieje wiele wskazówek, jak dobrze prowadzić swój fanpage w mediach społecznościowych.
Podstawą są dobrze dobrane zdjęcia, angażujące i ciekawe posty oraz język dostosowany do grupy odbiorców. Nie brakuje też smaczków psychologicznych połączonych z marketingiem sprzedaży.  swój wizerunek w sieci.

7.04.2022

Założenie, że wszystko, co znajduje się w internecie, od razu staje się dostępne dla wszystkich, bo zostało wrzucone w przestrzeń publiczną, jest całkowicie błędne.
Sami zobaczcie jakie działania mogą naruszać prawa autorskie. Założę się, że niektóre Was zaskoczą!

21.09.2021

Dopadła Cię wrześniówka? Chodź po jesienne inspiracje! Jak to wykorzystać w social mediach? Mam dla was kilka inspiracji na posty jesienne 🙂 

18.02.2022

Niełatwo pogodzić różne osobowości, odmienne charaktery i rozbieżne wizje dotyczące wspólnych działań. Dołóżmy do tego inne poczucie humoru, doświadczenia i style komunikacji. Ciężko w tym wszystkim znaleźć złoty środek.

14.01.2022

Żyjemy dramatami, aferami i kontrowersją — albo raczej media chcą nas nimi karmić. Chociaż o portalach społecznościowych można powiedzieć wiele dobrego, hejt jest ich nieodłączną częścią, na którą wszyscy jesteśmy narażeni.

29.12.2021

Zawsze powtarzamy, że autentyczność to w sieci podstawa, dlatego oprócz postów typowo sprzedażowych, staramy się zamieszczać real time marketing lub luźne posty, które pozwolą odbiorcom odpocząć od codziennej dawki merytorycznej treści. 

27.09.2021

Na wszystkich etapach budowania reklamy występuje jeden, wspólny mianownik – tekst. Odgrywa on kluczową rolę w treści reklamy, ale też w pozycjonowaniu, oraz na grafice. 

23.07.2021

Info o Twojej stronie firmowej na facebooku powinno być uaktualniane na bieżąco, a jeśli nie jest jeszcze uzupełnione, warto o to zadbać.

24.01.2022

Brzytwa Ockhama zakłada, że w wyjaśnianiu zjawisk trzeba dążyć do prostoty. Tym tropem podąża również Facebook, który co jakiś czas dokonuje zmian w menedżerze reklam, aby ułatwić tworzenie kampanii i być bardziej „user friendly” 

09.08.2021

Storytelling jest określany formą marketingu narracyjnego, albo sztuką opowiadania historii. Dlaczego sztuką? Bo jest to trudna forma przekazu, która przenosi marketing na wyższy poziom.

23.07.2021

Kolorowe emotki na tyle opanowały Internet, że wiadomości tekstowe bez nich wydają nam się bardzo formalne, surowe i chłodne, jakbyśmy czytali pismo z urzędu.

08.09.2021

Trudno wyobrazić sobie biznes, który nie istnieje w rzeczywistości wirtualnej. Jak zaistnieć w świecie wyszukiwarek internetowych? Czym są Wizytówki Google i do czego służą? 

23.07.2021

Dobrej jakości zdjęcia to połowa sukcesu ! Czy to frazes? A może warto bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu? Poniżej kilka ważnych kwestii dotyczących zdjęć w social mediach.

Menu
Social Place - Agencja Social Media Białystok
error: Treści są chronione!