Artykuły
31.10.2023
Dziś, praktycznie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności aktywności w mediach społecznościowych, a szerzej mówiąc – w całym internecie. Jak osiągać sukcesy w tej dziedzinie, opisujemy w wielu naszych wpisach.
W tym artykule pragnę natomiast przybliżyć kluczowy aspekt, bez którego nasze działania nie przyniosą zamierzonych efektów biznesowych.
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2023/10/SOCIAL-PLACE-miniaturki-PAWEL.png)
16.10.2023
Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług.
W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę.
Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2022/01/Julita-Sędziak.png)
16.10.2023
Dla właścicieli fanpage’ów firmowych Facebook stał się nie tylko miejscem budowania społeczności, ale również platformą do promocji produktów czy usług.
W tym kontekście Call to Action (CTA) odgrywa kluczową rolę.
Kluczem jest zrozumienie, że CTA może występować w wielu formach i miejscach. Ale jak to zrobić skutecznie?
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2022/01/Julita-Sędziak.png)
06.10.2023
Dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw, media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem ich strategii marketingowej.
Jednak samo posiadanie konta na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn nie gwarantuje sukcesu. Co wtedy, gdy jako firma jesteśmy w takim etapie rozwoju, gdy nie mamy całego działu marketingowego?
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2023/10/SOCIAL-PLACE-miniaturki-PAWEL.png)
21.10.2022
Żyjemy w świecie kontrowersji i chociaż dzisiaj szokuje nas już coraz mniej, to shockvertising wciąż ma się dobrze.
Shockvertising to reklama, która szokuje i budzi silne emocje. Te z kolei skłaniają odbiorcę do poznania różnych treści, usług lub produktów, poprzez rozbudzenie zainteresowania.
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2022/01/Adrianna-Hawrylik.png)
8.06.2022
W internecie istnieje wiele wskazówek, jak dobrze prowadzić swój fanpage w mediach społecznościowych.
Podstawą są dobrze dobrane zdjęcia, angażujące i ciekawe posty oraz język dostosowany do grupy odbiorców. Nie brakuje też smaczków psychologicznych połączonych z marketingiem sprzedaży. swój wizerunek w sieci.
![](https://socialplace.pl/wp-content/uploads/2022/01/Adrianna-Hawrylik.png)