Poszukujemy na stanowisko: Social Media Content Manager
Jeśli lubisz kontakt z drugim człowiekiem, znasz narzędzia i posiadasz doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social media, to propozycja właśnie dla Ciebie.
Naszą specjalnością jest social media marketing, komunikacja w social media jak również kampanie efektywnościowe META i LinkedIn.
Obecnie świadczymy usługi na terenie całego kraju.
Twój zakres obowiązków:
– Zarządzanie kalendarzem publikacji: planowanie i koordynowanie publikacji treści na profilach klientów, zgodnie z briefami i własnymi pomysłami.
– Tworzenie i publikacja treści.
– Przygotowanie i dodawanie postów lub relacji na profile klientów w mediach społecznościowych i na ich strony internetowe.
– Współpraca z klientami i zespołem.
– Komunikacja z klientami w celu pozyskania materiałów, akceptacji treści.
– Koordynacja pracy zespołu w zakresie tworzenia i finalizacji publikacji.
Nasze wymagania:
– Umiejętność pracy z kontami w social media, publikowanie w social media. (doświadczenie min. pół roku)
– Dyspozycyjność
– Samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji
– Kreatywność
– Zarządzanie sobą w czasie
– Łatwość w nawiązywaniu kontaktu.
– Empatia
To oferujemy:
– Praca w nowoczesnym biurze w centrum Białegostoku
– Na początek umowa zlecenie lub kontrakt B2B
– Wynagrodzenie: 3700 zł „na rękę” w okresie próbnym
– Praca w godzinach 9-16 7 godzin
– Zgrany, wspierający zespół
– Rozwój zawodowy i możliwość podnoszenia kwalifikacji
– Szkolenia branżowe
– Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
– Niezbędne do pracy narzędzia: biurko, monitor, profesjonalny fotel- etc.
Czujesz, że to praca odpowiednia dla Ciebie?
A może masz w gronie znajomych kogoś, kto poszukuje pracy?
Świetnie się składa! Skontaktuj się z nami!
Prosimy o wysyłanie CV na adres:
rekrutacjabialystok2000@gmail.com (mail z tytułem PRACA)
lub wypełnij poniższy formularz: